Vânătaie de HGH pe stomacul pielii după injecții cu hormoni de creștere umană - Soluție

Vânătaie de HGH pe stomacul pielii după injecții cu hormoni de creștere umană - Soluție

Cauze de vânătăi după injectarea de HGH?

Două cauze principale de vânătăi după injectarea de HGH:

A) aceasta este o introducere greșită prea adâncă a unui ac sub piele.

Soluție - încercați să injectați acul în straturile superioare ale pielii, nu în profunzime

Vânătaie HGH pe stomacul pielii după injecții cu hormoni de creștere umană

B) capilarele sunt situate aproape de tine, capilarele diferitelor persoane sunt situate la adâncimi diferite ale pielii, apropiate sau profunde

 

colțurile sunt menținute, capilarele sunt deteriorate și apare microberea sub piele și ca urmare a hematomului

soluție, încercați să injectați în alt loc pe piele, cum ar fi umărul, abdomenul etc.

 

 

 

 

Articol precedent Unde pot cumpăra ace pentru injecții HGH? Ce mărime de ace HGH au nevoie pentru injecții?
Articolul următor Timpul injectabil HGH, doza de recomandări de Genotropin IU

Lasa un comentariu

Comentariile trebuie aprobate înainte de a apărea

* Câmpuri obligatorii